Heeft u vragen over arbeidsvoorwaarden?
Bij het aannemen van nieuw personeel worden de afspraken tussen werkgever en werknemer vaak schriftelijk vastgelegd in een arbeidsovereenkomst. Hiermee wordt duidelijk wat partijen precies zijn overeengekomen.
In een arbeidsovereenkomst staan de afspraken die u en uw werknemer maken over het werk. Bijvoorbeeld wat voor functie de medewerker gaat vervullen en de hoogte van het loon. Hoewel u niet alles kunt voorzien waar u en uw medewerker in de toekomst mee te maken krijgen, is het wel verstandig om heldere randvoorwaarden te scheppen, hoe u de arbeidsrelatie voor ogen heeft en op een zodanig manier, dat dit bijdraagt aan het behalen van uw bedrijfsdoelen.
Hoe kunnen wij u helpen?
NewBaze heeft ruime ervaring en expertise op het gebied van:
- het opstellen en beoordelen van arbeidsovereenkomsten en medewerkershandboeken
- contractbeheer
- behoud of invoeren van een flexibele schil
- het ontwikkelen van op uw organisatie toegesneden beloningsstructuren
- het opstellen van bijzondere bedingen of specifieke reglementen
Wij helpen u zo het beste uit uw medewerkers te halen, maar u tevens in een goede uitgangspositie te brengen, als de samenwerking mis loopt.
Kennisbank arbeidsvoorwaarden
Wij willen graag onze kennis over het arbeidsrecht met u delen in praktische overzichten, handige tips en heldere voorbeelden. Op het gebied van arbeidsvoorwaarden hebben wij de volgende onderwerpen voor u geselecteerd:
Heeft u een specifieke vraag over één of meer van deze onderwerpen? Neem telefonisch contact met ons op via nummer 078-200 13 14 of vul het contactformulier in, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.